pühapäev, 16. veebruar 2014

Kass Ja Kinopilet

Markus Saksatamm

See raamat oli minu jaoks väga lõbus ja põnev.
Seda raamatut lugedes hakkasid need lood mul piltidena silme
ees jooksma.

''Kass ja kinopilet'' on Markus Saksatamme uus naljajuttude
kogumik, milles on uued naljalood ja lisaks on seal terve posu
ümberjutustatud muinaslugusid.

Minu lemmiklugu jutustas aga hundist ja kolmest pätist.
Hunt oli olnud kohalikus huvialakeskuses huvialajuhataja.
Kord nägi ta enda aial kõikumas põrsast, kes sõi tema mahlaseid
õunu. ''Tervist,'' ütles hunt viisakalt. Põrsas vastas aga, et tema
pätte ei tervita. Hunt oli rabatud. Tema ja pätt? ''Sa puhusid vaeste
põrsaste onni ümber ja kugistasid punamütsikese. Nii, et ära tule mulle
ütlema, et sa pole midagi teinud. Ma võin kohe need raamatud
sulle ette näidata kus sa oled jamanud.''. Hunt oli rabatud. Ta läks tagasi koju.
Nii kordus veel kaks korda ja iga kord oli üks uus põrsas tulnud juurde narrima.
Neljandal korral murdsid põrsad öösel hundi majja sisse.
Kohale jõdnud politsei viis põrsad vangimajja. Nad näitasid küll
politseile kõiki muinasjutte, aga see peale vastati neile, et need
on ju ainult muinasjutud.
Kirja pannud: BATMAN-politseikonstaabel

Mulle meeldis see raamat, sest mulle meeldivad naljajuttud.
Markus Saksatamm kirjutab lihtsaid, kuid ka lahedaid lugusid.
Ei pea olema kirjanik, et aru saada mida autor tahab meile
edasi anda. Veel on Markus kirjutanud lastele naljaraamatuid
näiteks: ''Tädi hakkab tuuleloheks'' ning ''Tont ja mannapuder''.
See on lihtne raamat lugemiseks lastele ja ka natuke suurematele.
Nalja saab kõigile. Mulle meeldis see raamat väga!                        

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar